Reklamační řád
Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců od data prodeje. Veškerá jízdní kola jsou dodávána společně se záručním listem.
V době trvání této záruky budou na náklady firmy odstraněny případné závady, které by se na rámu vyskytly a jejichž příčinou je vada materiálu, jeho zpracování, vada povrchové úpravy či nesprávná montáž výrobce. Reklamace, které mají charakter odstranitelné závady, se vyřeší opravou, výměnou nebo seřízením vadné součásti, nikoliv výměnou nebo vrácením výrobku. Reklamace, které mají charakter neodstranitelné závady, se vyřeší výměnou výrobku. Charakter závady posuzuje pouze výrobce. Opravou nebo výměnou bude zajištěna možnost dalšího řádného užívání výrobku zákazníkem a není proto možno poskytovat slevu z ceny výrobku. Posouzení reklamace a její vyřízení náleží výhradně výrobci. Záruka se nevztahuje na poškození způsobená nesprávným nebo nepřiměřeným používáním rámu, havárií, neodbornou opravou či montáží, nebo zásahy do stavby rámu. Při užívání výrobku je třeba dodržovat pokyny uvedené v návodu záručního listu. Nerespektování návodu je porušením podmínek záruky. V případě uplatnění záruky postupujte dle reklamačního řádu.
V případě reklamace řádně vyčistěte reklamovaný výrobek a odmontujte veškeré komponenty. Do reklamace je možné přijmout pouze čistý výrobek! Pro uznání záruky je zapotřebí splňovat následující podmínky:
1. předložit potvrzený originál záručního listu
2. doložit doklad o koupi výrobku,
3. zaslat zboží řádné zabalené a pojištěné na adresu provozovny Cyklosport Pit-stop, Rybníčky 139, 33901 Klatovy 2 , nebo doručit na tuto adresu osobně
Bez splnění těchto náležitostí nelze záruku uplatnit a reklamace nemůže být přijata a uznána za oprávněnou! Reklamaci uplatňujte u prodejce, prostřednictvím něhož, jste výrobek zakoupil. Následné posouzení reklamace a její vyřízení náleží výhradně výrobci!
Prodávající rozhodne o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do pěti pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.